Limitowana edycja sneakersów z wszytym biletem do komunikacji miejskiej. Współpraca Adidas z BVG!

[Głosów:5    Średnia:5/5]

O technologii ubieranej pisaliśmy już wielokrotnie. Pierwszy raz jednak spotykamy się z nią w sposób na tyle użytkowy, że aż wręcz zaskakujący. Adidas oraz Berlińskie Zakłady Komunikacji (BVG) połączyły siły by uczcić 90 lecie firmy i zasygnalizować swoją obecność na rynku wśród ludzi młodych.

Adidas EQT Support 93/17 elementami nawiązują do „szczegółów” berlińskiego metra. Jednak najważniejszą, użytkową funkcją jest to, że są one całorocznym biletem na berlińską komunikację miejską. Bilet znajduje się w języku butów i działa we wszystkich środkach komunikacji. Ważny jest od 31 stycznia do końca roku. Limitowana ilość sztuk (do 500) i bardzo atrakcyjna cena (180 euro – to mniej niż roczny bilet w BVG) sprawia, że ten model już stał się kultowym. Aktualne ceny odsprzedawanych modeli na niemieckim eBay oscylują w okolicach 1200 euro i nadal rosną.

Czy w ślad za BVG pójdą inne miasta? Trend wydaje się być sensowny i chociaż wygląda to obecnie na jednorazowy event jest dość spora szans na rozwinięcie tej koncepcji. Oczywiście nie sprawdzi się ona w przyszłości w prezentowanej przez tę współpracę formie. Jest to jednak dość znaczący sygnał, że świat technologii ubieranej będzie coraz częściej zapraszany do sfer usługowych czy użyteczności publicznej. My osobiście kibicujemy temu rozwiązaniu.

Przeczytaj również:  Odmienne podejście - czyli nowości od Seiko i Tag Heuer

Dodaj komentarz

avatar
  Subscribe  
Powiadom o