Marina Łuczenko-Szczęsna w kampanii Wibo Odmłodzi wizerunek marki?

[Głosów:5    Średnia:5/5]

Założona w 1989 roku, polska marka Wibo, od lat produkuje popularne na rynku kosmetyki do makijażu. Klientki cenią nie tylko ich jakość, ale także niskie, przystępne ceny, które sprawiają, że na zakup produktów marki mogą pozwolić sobie nawet najmłodsze użytkowniczki kosmetyków kolorowych. Teraz zachęca do niego nowa abasadorka marki, słynna polska wag – Marina Łuczenko-Szczęsna.

Żona Wojciecha Szczęsnego promować będzie wiosenną kolekcję Wibo „KISS & BLOOM”. Znajdą się w niej produkty w delikatnych, jasnych kolorach, w aksamitnym wykończeniu i przyjemnych, kremowych konsystencjach. Nowością w ofercie marki będzie paletka „I CHOOSE WHAT I WANT”, z wymiennymi wkładami broneza, pudru i rozświetlacza.

Do tej pory marka Wibo współpracowała m.in. z Pauliną Krupińską i Weroniką Książkiewicz. Twarzą nowej kampanii została MaRina, której postać ma odświeżyć i odmłodzić wizerunek marki, a jednocześnie dodać jej kobiecej energii. Gwiazda zdradziła, że w przygotowaniu jest także seria zaprojektowanych przez nią kosmetyków do makijażu.

Przeczytaj również:  Promocja w Hebe - 40% zniżki na produkty do makijażu twarzy