CRM dla branży modowej lub urodowej – czym wyróżnia się Csmart?

[Głosów:5    Średnia:5/5]

Segment fashion jest nieustannie rozwijającym się rynkiem w naszym kraju. Przynależność do branży deklaruje blisko 56 tysięcy podmiotów. Spora większość jednostek zajmuje się handlem czyli ostatnim ogniwem łączącym dobro z klientem. Czy poza rozbudowanym marketingiem „branża” może liczyć na inne udogodnienia?

Odpowiedź na to pytanie wydaje się oczywista. Z uwagi na masowe przenosiny handlu do świata cyfrowego większość firm skazana jest na współpracę ze specjalistycznym oprogramowaniem. To ono w dzisiejszym świecie stanowi różnicę. To dzięki wsparciu IT branża z każdym rokiem zyskuje i poprawia swoje wyniki.

Czy prowadząc małą firmę w branży modowej możemy skorzystać z oprogramowania, które po pierwsze nie narazi nas na potężne koszty a po drugie w sposób realny wspomoże nasze plany sprzedażowe i pozwoli wznieść biznes na kolejny poziom? Uważamy, że tak!

Poznajcie Csmart

Nowoczesny i prosty CRM, którego filozofia działania oddaje w pełni funkcjonowanie branży fashion. W praktyce dobrze wdrożony CRM z funkcjami dopasowanymi do potrzeb sprzedawcy stwarza możliwość zbudowania przewagi nad konkurentami w branży. W jaki sposób? Pozwala przede wszystkim zaoszczędzić czas, który możemy zainwestować w kolejne dziedziny rozwoju naszej firmy lub produktów.

Dla kogo idealny?

Dla wszystkich sklepów, które funkcjonują w sposób mieszany. Łączą sprzedaż tradycyjną ze sprzedażą online. Csmart pozwala zarządzać relacjami z klientami niezależnie od kanału dystrybucji. Narzędzie pozwala zbudować skuteczną więź z klientem. W systemie możemy opisać rutynowe zachowanie klienta, powtarzalność jego zakupów, pamiętać o jego urodzinach, imieninach oraz przyznawać zniżki. Jednocześnie z tej wiedzy mogą skorzystać wszyscy pracownicy naszego sklepu. To kolejny niezaprzeczalny atut korzystania z CRM. Wyszkolenie nowego pracownika zajmuje chwilę, a odpowiednia baza wiedzy, która stale się rozwija jest zawsze w tym samym miejscu.

Nowoczesne funkcje

Poza standardowymi funkcjami takimi jak kalendarz, kontakty, zadania jedną z ciekawszych są tzw. „Szanse sprzedaży”. Producent przekonuje, że dzięki tej funkcji wygenerujemy większą sprzedaż w konkretnym kanale, dzięki lepszej kontroli całego procesu. Kolejną ważną funkcją jest integracja naszej firmowej poczty z systemem. Dzięki temu CSMART pełni funkcję klienta pocztowego, który jest w pełni sprzężony z naszym narzędziem sprzedażowym. Ostatnią chociaż czasami zastanawiamy się czy nie najważniejszą cechą jest sam wygląd i sposób obsługi. Program zgodnie z założeniami użytkowymi wykonany jest wg. aktualnych wytycznych projektowych. Grupowanie jakiejkolwiek aktywności związanej z bieżącą pracą zespołu odbywa się na tablicy przypominającej te z mediów społecznościowych, z których korzystamy na co dzień. Tego typu cechy docenią wszyscy trakcie wdrażania nowych pracowników. Intuicyjna obsługa pozwoli na zaoszczędzeniu sporej ilości czasu.

Przeczytaj również:  eBay wprowadza w Polsce „Okazje” - oferty z całego świata z darmową wysyłką

Dostosuj do własnych potrzeb

Niezależnie od tego, czy sprzedajesz kosmetyki, biżuterię, czy odzież masz swoje nawyki i przyzwyczajenia. To Ty wiesz najlepiej jakich dodatkowo narzędzi potrzebujesz w swym nowym CRM. Producenci Csmart zapewniają pełna rozbudowę narzędzia pod indywidualne zapotrzebowanie klienta. Już teraz skorzystaj z bezpłatnego 14 dniowego okresu testowego. Przejdź na https://csmart.pl!

Dodaj komentarz

avatar
  Subscribe  
Powiadom o