Poznaj uniwersum Anny Lewandowskiej!

Anna Lewandowska wie, jak odnaleźć się w mediach społecznościowych jak mało kto. Coraz większa konkurencja i coraz gorsze zasięgi przekładają się jednak na alternatywne działania. Wynikiem tego jest budowa własnej infrastruktury. Polscy influencerzy dostają właśnie ciekawą lekcję tego, w jakim kierunku zmierza zarządzanie swoim wizerunkiem w internecie. Popularność w SM nie trwa wiecznie, więc jej szczyt warto wykorzystać!

Annę Lewandowską podziwiamy przede wszystkim za idealne prowadzenie swojego wizerunku. Wykreowany personal branding idzie bardzo dobrze w parze z produktami, które przewijają się w jej uniwersum. Bo jak inaczej nazwać cały ekosystem, który powstał w trakcie wdrożenia hpba.pl?

To multiplatforma skupiająca się na pięciu powiązanych ze sobą kategoriach:

Diet & Training by Ann, to aplikacja mobilna (dostępna na platformy Android i iOS), której celem jest realizacja planów treningowych w oparciu o przygotowaną dietę. Po ściągnięciu aplikacji na start otrzymujemy dostęp do 6 różnych programów treningowych opartych o odpowiedni poziom intensywności. W zależności od naszych potrzeb możemy wybrać plan, który najbardziej nam odpowiada. Subskrybcja odpowiednich planów jest płatna.

Anna Lewandowska jako trener personalny? No prawie! | fot. dieta.hpba.pl

Diet by Ann, to program przygotowany przez dietetyków składający się z 3 poziomów: dobry start, droga do mistrzostwa, wyzwanie wojowniczki. Wykupując odpowiedni pakiet zyskujemy dostęp do serwisu, w którym otrzymujemy dostęp do dietetyków online, pomiarów i śledzenia postępów, interaktywną listę zakupów w oparciu o naszą dietę. To wszystko w przyjaznym środowisku online. Ciekawostką jest możliwość zakupienia diety w formie karty podarunkowej (jako prezent).

Foods by Ann, to z kolei sklep z żywnością naturalną, suplementami i akcesoriami z kategorii: kuchnia, sport, lifestyle. W praktyce poza możliwością zakupu produktów, takich jak musli, smoothies możemy uzupełnić nasz koszyk o torby, piłki lekarskie, dvd czy książki autorstwa Anny Lewandowskiej. Czyli mamy tam wszystko z czym Anna kojarzy się nam na co dzień z wyłączeniem Roberta ;). Przy okazji sprawdźcie ceny i opinie na temat produktów ze sklepu.



Healthy Center by Ann – trudno jest nam to jednoznacznie nazwać, ale mamy w tym przypadku do czynienia z fizycznym centrum sportu i dietetyki, które jest swoistym dopełnieniem całej misji. Dostęp do trenerów personalnych, fizjoterapeutów, dietetyków. Wszystko po to, by poprowadzić podopiecznych w bezpieczny sposób w trakcie sportowej drogi. Dopełnieniem tego jest sklep online z odzieżą sportową.

Baby by Ann – wisienka na torcie. Serwis parentingowy dla wszystkich mam skupiający się w kilku kategoriach, które można określić jako typowy lifestyle. Zdrowie, rozwój, moda, wnętrza. Serwis prowadzony jest przy udziale kilku redaktorek, z których każda ma odpowiednią specjalizację i co najważniejsze jest mamą.

Wszystkie z tych produktów uzupełniają się w perfekcyjny sposób. Do tego stopnia, że czasami jest nam ciężką zorientować się, na której domenie obecnie przebywamy. To wszystko idzie w parze z budowanym przez lata wizerunkiem. Dodatkowo modularna budowa tego systemu pozwala stale go rozwijać. Nic nie stoi na przeszkodzie by z czasem pojawiły się w tym ekosystemie kosmetyki naturalne czy odzież damska. Dobrym akceleratorem dla biznesu niewątpliwe staną się tegoroczne Mistrzostwa świata w piłce nożnej. O Robercie będzie głośno przynajmniej w kontekście 3 meczów grupowych (my osobiście liczymy na więcej). Trudno byłoby z takiej okazji nie skorzystać! Dlatego warto śledzić poczynania Pani Ani w tym okresie. Nawet ze względów typowo marketingowych.

0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x