NEVER LEAVE THE HOUSE – kampania HOUSE SS19

[Głosów:1    Średnia:5/5]

Najnowsza kampania House powstała w formie mini-serialu, który obejrzeć będzie można na kanałach social media marki. Fabuła oparta jest na serii tajemniczych wydarzeń, których nie łączy nic oprócz…ubrań. Stają się one obiektem pożądania wielu postaci, niekoniecznie pochodzących z tej planety.

Kluczem do rozwiązania wszystkich zagadek jest tytuł: NEVER LEAVE THE HOUSE. Za reżyserię materiałów wideo odpowiada Krzysztof Grajper, który po raz drugi podjął współpracę z marką. Odcinki promowane są plakatami w stylu retro, do których zdjęcia wykonał Bartek Wieczorek.

Pewnej dziewczynie ginie pies, gdzie indziej pojawia się grupa obcych, a w lokalnym beach barze koktajle podaje niepokojąco charczący koleś. Nic nie wskazuje na to, że powodem tych wszystkich tajemniczych zjawisk są…ciuchy. W mini-serialu NEVER LEAVE THE HOUSE główną rolę gra najnowsza kolekcja House SS19, której bezwzględnie pragną wszyscy. Start kampanii 4 marca – zapraszamy do salonów i przed ekrany smartfonów.

W tym sezonie rządzi wolność oraz podejście do mody z przymrużeniem oka, dlatego
w najnowszej kolekcji House SS19 znajdziecie inspiracje czerpane z różnych okresów, estetyk i stron świata. Jest to zapewnienie, że każdy znajdzie tu coś dla siebie. Bezwzględnym hitem w damskiej i męskiej odsłonie jest wzbogacanie stylizacji o jaskrawe kolory. U kobiet,
w kapsule Shoot of lime, są to zestawienia neonu z wężowymi printami, natomiast u mężczyzn fiolet komponuje się w bardzo energetyczne zestawy z limonkową zielenią.

Nie zabraknie również propozycji dla fanów stylu casual i vintage. Southern Traveller, to specjalna podróżnicza mini-kolekcja dla niego pełna modowych perełek – od ramonesek
i sztruksowych kurtek po t-shirty z tatuażowymi i meksykańskimi motywami graficznymi. Dla niego przygotowano również szeroką gamę casualowych stylizacji bazujących na stonowanych barwach – bordo, granatach, beżach i melanżowej szarości. W męskiej palecie barw powiewem świeżości jest kolor miętowy, wykorzystany, np. na bluzach
i koszulkach. Ponadto dla zwolenników ulicznego luzu stworzono linię Sideline Casual inspirowaną stylem brytyjskich kibiców z lat ’90. Wśród butów prym wiodą wygodne retro runnersy i nieśmiertelne trampki, które idealnie pasują nie tylko do denimu.

Propozycje dla niej to głównie kobiece, warstwowe looki w stylu retro-sport, jak i również przeprojektowana klasyka bazująca na zwierzęcych i apaszkowych printach. Hitem kolekcji jest sztruks, który w tym sezonie wraca do łask i pojawia się w postaci dziewczęcych spódniczek, oversizowych koszul i ogrodniczek. W kolekcji odnaleźć można wiele inspiracji zaczerpniętych ze stylu lat osiemdziesiątych i dziewięćdziesiątych, m. in. bluzy z graficznymi nadrukami, multikolorowe bluzki, koszule z dwurzędowym zapięciem i duży wybór szerokich spodni. Z mody nie wychodzą t-shirty z mocnymi hasłami (a także gwiazdami, takimi jak: Freddie Mecrury, Whitney Houston, czy Dua Lipa) i długie, plisowane spódnice. Nowością są góry i doły w geometryczne mikro-wzory, przywodzące na myśl estetykę lat ’60 i ’70 oraz workwearowy denim dla niej. Dodatkowo połączenia neonu z bielą, pomarańczu z moro oraz przezroczyste nerki i plecaki, to absolutne must-have’y. Na cieplejsze dni House proponuje zwiewne i luźne stylizacje total white bazujące na koronkowych materiałach oraz klasyczne marynarskie motywy wprost z francuskiej riwiery w trendzie Into the blue. W sezon wiosna-lato 2019 najlepiej wejść w wygodnych sneakersach w stylu retro. Nowa kolekcja brandu, to królestwo dodatków i akcesoriów, które idealnie uzupełnią każdą stylizację.

Przeczytaj również:  Kaia Gerber w kampanii Karla Lagerfelda w kolekcji FW 2018/19

Najnowsza kampania House powstała w formie mini-serialu, który obejrzeć będzie można na kanałach social media marki. Fabuła oparta jest na serii tajemniczych wydarzeń, których nie łączy nic oprócz…ubrań. Stają się one obiektem pożądania wielu postaci, niekoniecznie pochodzących z tej planety. Kluczem do rozwiązania wszystkich zagadek jest tytuł: NEVER LEAVE THE HOUSE. Za reżyserię materiałów wideo odpowiada Krzysztof Grajper, który po raz drugi podjął współpracę z marką. Odcinki promowane są plakatami w stylu retro, do których zdjęcia wykonał Bartek Wieczorek.

Dla wszystkich fanów mody i seriali przygotowano wyjątkowy konkurs. Do wygrania są pakiety filmowe i karty podarunkowe House. By wziąć udział w konkursie należy wśród produktów
w sklepie online odnaleźć 5 postaci z odcinków NEVER LEAVE THE HOUSE i odpowiedzieć na pytanie konkursowe.

Pamiętajcie, że wszędzie ktoś lub coś czyha na Wasze ciuchy, dlatego najlepiej mieć je zawsze przy (na) sobie!

Więcej szczegółów na stronie www.housebrand.com

Dodaj komentarz

avatar
  Subscribe  
Powiadom o