Szczupła talia w kilka dni? Poznaj proste sposoby na szybkie odchudzanie!

Każdy z nas marzy o pięknej sylwetce. Ale jak to osiągnąć, bez rygorystycznej diety i katorżniczych ćwiczeń na siłowni? Czy to w ogóle możliwe? Nie ma magicznych pigułek, odradzamy też zabiegi chirurgiczne. Jednak przestrzegając kilku zasad możesz w krótkim czasie uzyskać spektakularne efekty. Jeśli goni Cię czas, koniecznie zapoznaj się z naszymi radami.

Szybka utrata wagi w krótkim czasie to przede wszystkim usuwanie wody z organizmu. Na dłuższą metę nie jest możliwa jej większa redukcja, dlatego żeby nie wprowadzić się w poważną chorobę, trzeba stosować kilka zasad jednocześnie.

Pij dużo wody i innych napojów

Zaleca się, by dziennie wypijać jej od dwóch do trzech litrów. Jeśli zależy Ci na utracie wagi, pij jej dużo i często. Woda pomoże też ukoić uczucie ssania w żołądku, które pojawia się, gdy ograniczasz podjadanie i regulujesz częstotliwość spożywania posiłków. Inne dopuszczalne płyny to herbaty owocowe, zielona i napary ziołowe.

Ogranicz sól i cukier

Słodycze, słone przekąski i solone jedzenie sprawiają, że woda zatrzymuje się w organizmie. Chcąc się odchudzić trzeba je wyeliminować, aby wraz z wodą pozbywać się toksyn. Sól i cukier to biała śmierć, warto wyeliminować je na stałe, a nie tylko w momencie stosowania diety. Zamiast cukru wybierz owoce, które także trzeba jeść z umiarem, jednak nie sieją one takiego spustoszenia w Twoim ciele.

Pilnuj godzin snu

Sen jest bardzo ważny do dobrego funkcjonowania Twojego organizmu. By nie odczuwać głodu, mieć dużo energii i siły do działania, koniecznie przesypiaj 7-8 godzin. Dbaj o to, by przed snem być zrelaksowanym, a rano koniecznie wypij szklankę wody z cytryną. Dobre samopoczucie w procesie odchudzania jest kluczem do sukcesu, a jeśli będziesz zmęczony i rozdrażniony, tylko sobie zaszkodzisz.

Idź do sauny

Pocenie się sprzyja odchudzaniu. Dlatego wybierz się do SPA. Jeśli nie masz takiej możliwości, sięgnij po pas wyszczuplający, który działa miejscowo i zapewnia szczupłe uda, pośladki, talię, brzuch i boczki. Możesz go stosować codziennie, a już po pierwszym użyciu zauważysz różnice. Co ważne, korzystanie z niego nie ogranicza Cię, możesz w tym czasie czytać książkę, bawić się z dziećmi, czy oglądać serial.

Patrz, ile jesz

Ograniczenie kaloryczności spożywanych posiłków to podstawa przy odchudzaniu. Wybieraj warzywa, ryby i mięso, staraj się unikać produktów smażonych i wysoko przetworzonych. Jeśli czujesz głód, sięgnij po marchewkę lub surowego kalafiora. Unikaj pieczywa, zastąp je kaszą i ryżem.

Wprowadzając kilka prostych zmian w diecie, pilnując swojego snu i używając pasa wyszczuplającego możesz w kilka dni osiągnąć zadowalający efekt. Te metody sprawdzą się też na dłuższą metę. Powodzenia!

Dodaj komentarz

avatar
  Subscribe  
Powiadom o