CRM dla branży modowej lub urodowej – czym wyróżnia się Csmart?

Segment fashion jest nieustannie rozwijającym się rynkiem w naszym kraju. Przynależność do branży deklaruje blisko 56 tysięcy podmiotów. Spora większość jednostek zajmuje się handlem czyli ostatnim ogniwem łączącym dobro z klientem. Czy poza rozbudowanym marketingiem „branża” może liczyć na inne udogodnienia?

Odpowiedź na to pytanie wydaje się oczywista. Z uwagi na masowe przenosiny handlu do świata cyfrowego większość firm skazana jest na współpracę ze specjalistycznym oprogramowaniem. To ono w dzisiejszym świecie stanowi różnicę. To dzięki wsparciu IT branża z każdym rokiem zyskuje i poprawia swoje wyniki.

Czy prowadząc małą firmę w branży modowej możemy skorzystać z oprogramowania, które po pierwsze nie narazi nas na potężne koszty a po drugie w sposób realny wspomoże nasze plany sprzedażowe i pozwoli wznieść biznes na kolejny poziom? Uważamy, że tak!

Poznajcie Csmart

Nowoczesny i prosty CRM, którego filozofia działania oddaje w pełni funkcjonowanie branży fashion. W praktyce dobrze wdrożony CRM z funkcjami dopasowanymi do potrzeb sprzedawcy stwarza możliwość zbudowania przewagi nad konkurentami w branży. W jaki sposób? Pozwala przede wszystkim zaoszczędzić czas, który możemy zainwestować w kolejne dziedziny rozwoju naszej firmy lub produktów.

Dla kogo idealny?

Dla wszystkich sklepów, które funkcjonują w sposób mieszany. Łączą sprzedaż tradycyjną ze sprzedażą online. Csmart pozwala zarządzać relacjami z klientami niezależnie od kanału dystrybucji. Narzędzie pozwala zbudować skuteczną więź z klientem. W systemie możemy opisać rutynowe zachowanie klienta, powtarzalność jego zakupów, pamiętać o jego urodzinach, imieninach oraz przyznawać zniżki. Jednocześnie z tej wiedzy mogą skorzystać wszyscy pracownicy naszego sklepu. To kolejny niezaprzeczalny atut korzystania z CRM. Wyszkolenie nowego pracownika zajmuje chwilę, a odpowiednia baza wiedzy, która stale się rozwija jest zawsze w tym samym miejscu.

Nowoczesne funkcje

Poza standardowymi funkcjami takimi jak kalendarz, kontakty, zadania jedną z ciekawszych są tzw. „Szanse sprzedaży”. Producent przekonuje, że dzięki tej funkcji wygenerujemy większą sprzedaż w konkretnym kanale, dzięki lepszej kontroli całego procesu. Kolejną ważną funkcją jest integracja naszej firmowej poczty z systemem. Dzięki temu CSMART pełni funkcję klienta pocztowego, który jest w pełni sprzężony z naszym narzędziem sprzedażowym. Ostatnią chociaż czasami zastanawiamy się czy nie najważniejszą cechą jest sam wygląd i sposób obsługi. Program zgodnie z założeniami użytkowymi wykonany jest wg. aktualnych wytycznych projektowych. Grupowanie jakiejkolwiek aktywności związanej z bieżącą pracą zespołu odbywa się na tablicy przypominającej te z mediów społecznościowych, z których korzystamy na co dzień. Tego typu cechy docenią wszyscy trakcie wdrażania nowych pracowników. Intuicyjna obsługa pozwoli na zaoszczędzeniu sporej ilości czasu.

Dostosuj do własnych potrzeb

Niezależnie od tego, czy sprzedajesz kosmetyki, biżuterię, czy odzież masz swoje nawyki i przyzwyczajenia. To Ty wiesz najlepiej jakich dodatkowo narzędzi potrzebujesz w swym nowym CRM. Producenci Csmart zapewniają pełna rozbudowę narzędzia pod indywidualne zapotrzebowanie klienta. Już teraz skorzystaj z bezpłatnego 14 dniowego okresu testowego. Przejdź na https://csmart.pl!

0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x