Welurowy dres powraca. Nowa kolekcja Juicy Couture zadebiutuje na nowojorskim tygodniu mody
W ubiegłym roku, znana z charakterystycznych welurowych dresów marka Juicy Couture, świętowała swoje 20. urodziny. I choć jej flagowe produkty oglądać można nawet w londyńskim Muzeum Wiktorii i Alberta, mówi się, że Juicy Couture czasy świetności ma już dawno za sobą. Czy debiut na nowojorskim tygodniu mody będzie momentem jej wielkiego powrotu?
Jamie Mizrahi, dyrektor artystyczny Juicy Couture, a zarazem stylistyka gwiazd (m.in. Nicole Richie i Katy Perry) twierdzi, że tak. Przypomnijmy, że we wczesnych latach 2000, dresy marki nosiły największe sławy show-biznesu (Madonna, Mariah Carey i Paris Hilton), a ich pojawienie się na rynku było prawdziwą modową rewolucją. Po latach spędzonych w cieniu, rebrandingu i wykupieniu przez spółkę Authentic Brands Group, Juicy Couture znów ma szansę powrócić na salony i podbić świat mody. Czy nowojorski tydzień mody przyniesie marce oczekiwaną popularność? O tym przekonamy się już wkrótce!