Britney Spears w kampanii Kenzo Fani pytają: co się stało z jej twarzą?!
Twarzą najnowszej kampanii Kenzo, „Le Colletion Memento No 2”, została Britney Spears – popularna gwiazda lat dziewięćdziesiątych. Britney zasłynęła nie tylko jako twórczyni muzyki pop, ale także jako skandalistka, cierpiąca na depresję i problemy z alkoholem. Ma je już jednak za sobą, a w nowej kampanii marki Kenzo powraca całkowicie odmieniona!
Przemiana Britney Spears i jej nowy, nieskazitelny wizerunek, podzieliły fanów artystki. Jedni są zachwyceni jej doskonałym wyglądem, podczas gdy inni zarzucają jej fałsz i przesadny retusz. Niektórzy pytają wprost: Co się stało z jej twarzą?! Jedno nie ulega jednak wątpliwości – w kampanii „Memento No 2” Britney prezentuje się znakomicie! Kampania jest powrotem do jej najlepszych lat – w nowej kolekcji Kenzo znajdziemy w lekkie, młodzieżowe stylizacje z jeansu, które niegdyś były znakiem rozpoznawczym artystki. Niepowtarzalny charakter nadają im florystyczne printy i odważne połączenia kolorystyczne.
Myślicie, że tym razem graficy przesadzili? A może podoba Wam się Britney w nowej odsłonie?