#WeAreCropp Wiosenne uderzenie marki Cropp!
Należąca do giganta odzieżowego LPP S.A. marka Cropp od lat jest jedną z najpopularniejszych polskich sieciówek dedykowanych młodzieży. Swoją ofertę dostosowuje do dynamicznie zmieniających się trendów, jednocześnie zachowując swoją unikalność i swobodną, młodzieżową stylistykę. Teraz zaskakuje nową kampanią #WeAreCropp, która wyrywać ma młodych odbiorców z zimowego marazmu.
W nowym spocie marka Cropp przekonuje, że każdy z nas może być nie tylko odbiorcą, ale także twórcą – to my tworzymy trendy, jednocześnie wyrażając swój indywidualny styl i charakter. Marka promuje dystans do mody i własnego wyglądu oraz bycie sobą – podążanie za swoimi pasjami i odważne wyrażanie siebie. W kampanii #WeAreCropp świat online przenika się ze światem offline. Cropp przekonuje, że dla młodego pokolenia liczy się coś więcej niż tylko obecność i uznanie w mediach społecznościowych. Mówi wprost: „We are something more than likes and comments”. Zgadzacie z przesłaniem kampanii?