Ambasadorzy lakierów do paznokci – kto kogo reklamuje?
Ostatnie lata na rynku kosmetycznym należą bezsprzecznie do lakierów hybrydowych. Polki pokochały ten trwały rodzaj manicure i rozpieszczane przez coraz większą ilość nowych kolekcji po raz kolejny mają wyraźny powód do uszczuplania swoich portfeli. Jaki udział mają w tym znane twarze? Na pewno nie mały! Dzisiaj przedstawiamy Wam znanych ambasadorów lakierów hybrydowych. Który producent ma ich najwięcej? Które lakiery reklamują panowie? Co wspólnego z hybrydami ma Taco Hemingway!?
Kogo możemy uważać za ambasadora marki? Zazwyczaj są to osoby znane, które wpisują się strategiczne założenia konkretnego brandu. Produkty, których używają wpisują się w ich styl życia. Współprace zazwyczaj nie są wymuszone i wyglądają naturalnie. Ambasador ma wyrobioną własną społeczność, z której korzysta reklamodawca. Zazwyczaj jest ona konkretnie sprofilowana pod kątem wieku, zainteresowań, poglądów czy nawet zamożności. Dlatego wybór odpowiedniego ambasadora jest tak ważny. W końcu kto uwierzyłby w naturalną współpracę osoby lansującej blichtr z marką niskobudżetową? Przykłady nietrafionych współprac to temat na oddzielną notkę. W między czasie odsyłamy do naszych ulubieńców -> Wojewódzki zgarnął kasę za reklamę Huawei, a reklamuje iPhone’a.
Semilac – Margaret i Agnieszka Woźniak-Starak
Ambasadorki Semilac, które już na pierwszy rzut oka różnią się od siebie 😉 Margaret rozpoczęła współpracę w maju ubiegłego roku od wypuszczenia autorskiej (?) kolekcji SemiBeats by Margaret. Współpraca trwa po dzień dzisiejszy i wygląda na bardzo udaną. Zdobione paznokcie są często eksponowane w teledyskach i w mediach społecznościowych. Młody (szeroki) target chyba również się sprawdza. Nową twarzą marki w tym roku została dziennikarka Agnieszka Woźniak-Starak. Nic więcej na temat tej współpracy narazie napisać nie możemy. Widać jedynie, że Semilac swój komunikat wysyła do bardziej dojrzałych odbiorców. Czy ten zabieg się sprawdzi? Jak mawiał klasyk „nie wiem, choć się domyślam”.
Indigo – Natalia Siwiec i Sara Boruc
Natali Siwiec – zawodowa ambasadorka, którą można kochać lub nienawidzić. My z całą sympatią patrzymy na poczynania Pani Natalii, która niczym Midas zamienia niszowe marki w garnce pełne złota. Indigo potrafi dodatkowo wykorzystać w pełni tę współpracę i wyciska z niej wszystko co najlepsze. Reklamy, kolekcje – wszystko stoi na najwyższym poziomie i jest w pełni naturalne. Prawdopodobnie dlatego, że Natalia to chodząca reklama i już nikogo ten fakt nie dziwi. Dodatkowo, ten kto przedstawi w komentarzu wszystkie współprace Pani Natalii dostanie od nas kalendarz modoweinspiracje.pl na 2018 rok ;] (jeszcze pół i będzie przeterminowany, więc się spieszcie).
Sara Boruc – możecie wierzyć lub nie, ale ten artykuł pisze facet. Godzinami mógłbym opowiadać o Arturze. O pani Sarze wiem niewiele. I nie jest to kwestia mojej ignorancji. Tak w pełni poważnie Pani Sara ma oczywiście skoksowane social media i jest również znana. Jej kolekcja Indigo X Sin obejmuje 8 kolorów i przewija się w cieniu wiecznie uśmiechniętej Natalii :).
Nails Company – Michał Szpak, Natalia Szroeder i Osi Ugonoh
Tutaj mamy do czynienia z prawdziwą ciekawostką i szalenie niewykorzystanym potencjałem. Pierwszym ambasadorem marki był… Michał Szpak, który ambasadorem już chyba nie jest. Byliśmy świadkami powstania bardzo dobrej sesji zdjęciowej i na tym chyba cała przygoda się kończyła. Szkoda, to mogło się udać. Lakiery z pod szyldu Michała są nadal do kupienia na stronie producenta. Michała jednak w materiałach reklamowych już nie widać. Widać natomiast dwie młode, atrakcyjne Panie – Natalia Szroeder oraz Osi Ugonoh. Pierwsza jest znaną piosenkarką, druga modelką znaną z występów w Top Model. Jedna i druga Pani wzięła udział w bardzo dobrej sesji zdjęciowej. Wydały swoje kolekcje kolorów… i znowu cisza. Nails Company robi to prawie dobrze. Ambasadorki klasowe, ale trochę ich mało.
NeoNail – Joanna Krupa, Kasia Sokołowska, Dawid Woliński
Brakuje jeszcze Michała Piróga i Marcina Tyszki, wtedy będzie komplet 🙂 3/5 ekipy już na posterunku. W związku z doniesieniami o 7 sezonie Top Model spodziewamy się jesienią mocnej ofensywy ze strony NeoNail. Brawo! Joanna Krupa to jedna z tych osób, których mimo wszystko nie da się nie lubić, fotomodelka, znana aktywistka i roześmiana redaktorka podobnie jak Natalia Siwiec czego by nie dotknęła i tak się sprzeda. Podobnie Dawid Woliński, o którym już częściej myślimy przez pryzmat współprac niż przez pryzmat zawodowy. Woliński = winda, siłownia, Martini (swoją drogą ciekawe zestawienie). Potencjał ogromny, ambasadorzy dobrani w sposób perfekcyjny, ładni, przyjaźni i lubiani. Dodatkowo ich profile społecznościowe na nowo wybuchną przy okazji kolejnej edycji programu, który w tym roku będzie ukierunkowany w naszej opinii bardziej na infduencerów niż typowy modeling. Wiek naszych gwiazd ma tutaj niewielkie znaczenie. Przedział wiekowy ich odbiorców jest ogromny. Siła telewizji? Chyba nadal ma to znaczenie!
Nailac – Małgorzata Rozenek-Majdan
Kolekcja na lato-wiosna 2018 wydana i w zasadzie tyle. Przejrzeliśmy media społecznościowe Pani Małgosi i nic co związane z marką Nailac nie rzuciło nam się specjalnie w oczy. Ambasador rozpoznawalny, kolekcja ciekawa ale podobnie jak w przypadku Nailsc Company brakuje nam kropki nad i. Proponujemy zrobienie kolekcji „iron” z gościnnym udziałem Radka, który jak powszechnie wiadomo w branży kosmetycznej czuje się jak ryba w wodzie! 🙂
Chiodo – Edyta Górniak
Wybór Edyty Górniak na ambasadora to dla nas zagadka. Nazwisko znane wszem i wobec – fakt. Pewniak do sprzedaży produktów? Raczej nie. Na tym polega cała magia doboru ambasadora brandu. Kolekcja i materiały reklamowe przygotowane dobrze. Jednak sam potencjał sprzedażowy w naszej opinii jeden z najsłabszych wymienionych w naszym artykule. Dlaczego? Zastanówmy się kto jest odbiorcą komunikatów naszej artystki, która w zasadzie poza występami w talent show aktualnie nigdzie nie istnieje? Dla młodego pokolenia Pani Edyta to głownie Juror. Dla starszego ikona. Tylko czy starsze pokolenie tak dobrze konwertuje z social media? Przecież wiemy, że nie. Jako pozycjonowanie brandu tak, jako sprzedaż stawiamy znak zapytania.
Hi Hybrid – littlemooonster96
Tutaj mamy petardę. Kto powie, że nie ten… ma do tego prawo ;). Nowy brand z pod ręki firmy Nesperta (Semilac) wypozycjonowany jest mistrzowsko. Pastelowe kolory, wszechobecne jednorożce, chmurki, słodycz aż wylewa się z monitora no i wisienka na torcie – Angelika Mucha. Komunikat jasny i czytelny, ambasador w punkt. To jasny sygnał, że Hi Hybrid pragnie opanować segment młodych Polek . Czy można było wybrać lepszego infulencera od Angeliki? Nie, absolutnie nie! Królowa social media jest tylko jedna (szczególnie w tej kategorii wiekowej). Choć transformacja littlemooonster96 w dorosłą kobietę została już rozpoczęta, Hi Hybrid i tak na tym skorzysta. Wchodzące w świat „zakupoholizmu” młode panie na pewno posłuchają komunikatów littlemooonster96.
W naszym zestawieniu zabraknie kilku współprac, o których nie byliśmy w stanie więcej napisać. Wiemy np. że marka Neess w swej ofercie posiada lub posiadała kolekcję sygnowaną pseudonimem artystki Cleo. Podobnie z modowymi i urodowymi influencerkami na YouTubie, o których stworzymy oddzielny artykuł. Nie możemy w końcu pominąć działalności na rzecz producentów lakierów hybrydowych takich osobistości jak: Jessica Mercedes, Maxineczki, KatOsu czy chociażby królowej tego uniwersum, czyli Red Lipstick Monster!
Kończymy ciekawostką. Która marka pojawia się w teledysku Otsochodzi z gościnnym udziałem Taco Hemingwaya? 🙂 Polecamy sprawdzić. 32 mln wyświetleń – w końcu ktoś to musiał zauważyć! 🙂
Ranking lakierów hybrydowych 2018
Głosowanie trwa do 31 grudnia 2018! Zapraszamy do oddania głosu na Waszą ulubioną markę lakierów hybrydowych. Czekamy również na wasze komentarze. Napiszcie, która marka jest waszą ulubioną i dlaczego!
Twoja ulubiona marka lakierów hybrydowych to?
- NeoNail (25%, 180 Głosy)
- Semilac (22%, 163 Głosy)
- Nails Company (20%, 147 Głosy)
- Hi Hybrid (9%, 65 Głosy)
- Indigo (7%, 53 Głosy)
- Colours by Molly (4%, 29 Głosy)
- Słowianka Nail Trends (2%, 15 Głosy)
- CND Shellac (2%, 13 Głosy)
- Neess (2%, 11 Głosy)
- Chiodo Pro (1%, 10 Głosy)
- Cosmetics Zone (1%, 10 Głosy)
- Provocater (1%, 10 Głosy)
- Kabos (1%, 5 Głosy)
- Nailac (1%, 5 Głosy)
- Ingrid Hybrid Ultra (1%, 4 Głosy)
- Tifton (1%, 4 Głosy)
- PROnail (0%, 3 Głosy)
Ilość głosujących: 727