Konferencja dla branży fashion wyprzedzająca aktualne trendy – 100% Retail & Fashion!
Już po raz piąty, w dniach 11-12 października 2018 w Sopocie, odbędzie się konferencja dedykowana branży odzieżowej, obuwniczej i bieliźnianej. 100% Retail & Fashion to jedyny convent marketingowy w Polsce, skupiający znane marki, specjalistów ds. PR i fashion marketingu, firmy współpracujące z branżą odzieżową oraz startupy i wschodzące brandy.
Stawiamy na komunikację i praktykę, dlatego przedstawiane przez nas treści to przede wszystkim case studies. Ponadto trendy w modzie, skuteczne działania marketingowe, visual merchandising, e-commerce i influencer marketing – mówi Arieta Prusak, organizatorka wydarzenia.
Tegoroczne tematy konferencji to m.in. o globalne trendy, które kształtują przemysł odzieżowy (4F), niezbędne działania offline i online, przyciągające klientów (Medicine), marketing crossowy liderów Social Media w branży fashion we współpracy z marką Semilac (DeeZee) i skuteczna realizacja strategii komunikacji przekładającej się na wyniki sprzedażowe (QUIOSQUE).
Nie zabraknie także prelekcji poświęconych nowym technologiom i rozwiązaniom wdrażanym na świecie jak np. prezentacja marki Nanovo odnośnie łamania standardów i case study sklepu eobuwie.pl
W zbliżającej się V edycji 100% Retail & Fashion skupimy się na aktualnych problemach ze świata mody z punktu widzenia marki oraz niezbędnych rozwiązaniach, dzięki którym planowanie przyszłych działań otworzy nowe ścieżki rozwoju – zapewnia Agnieszka Błażejczak.
Prelekcje przygotowane są pod kątem praktycznych rozwiązań, gotowych do adaptacji w każdej marce z sektora odzieżowego. Organizatorom konferencji zależy, aby tematyka była interesująca nie tylko dla doświadczonych brandów. Przemysł odzieżowy rozwija się w ekspresowym tempie i wiele młodych marek potrzebuje skutecznych narzędzi promocji. 100% Retail & Fashion jest więc idealną okazją do nawiązania ciekawych kontaktów i przyszłościowych kolaboracji.
Potężna dawka wiedzy, która pozwoli na realizację celów sprzedażowych, a także kontakty na lata to niewątpliwa wartość wydarzenia. Co roku przekonujemy się o tym, że kontakty nawiązane podczas konferencji przekładają się na długotrwałe współprace.
Nie organizujemy klasycznych wymian wizytówek, które wylądują w koszu, a stawiamy na moderowaną sesję networkingową i warsztaty ułatwiające nawiązywanie relacji – dodaje Arieta Prusak.
Warto zaznaczyć, że konferencja odbywa się w Sopocie, w Sofitel Grand Sopot, co zapewnia niewątpliwy klimat do dyskusji na temat przyszłości branży fashion.
Więcej informacji na: www.retailandfashion.pl, www.instagram.com/retailandfashion