Świąteczne prezenty od QUIOSQUE i Focus Hotels

QUIOSQUE i Focus Hotels, dwie marki należące od Grupy Kapitalowej Immobile, znane z dbałości o swoich klientów ponownie łączą siły. Quiosque to polski brand odzieżowy, z blisko 150 sklepami stacjonarnymi oraz prężnie rozwijającym się kanałem sprzedaży online.

Hotele Focus to sieć 13 obiektów położonych w największych miastach kraju. Pierwsza współpraca obu marek miała miejsce w kwietniu 2021 roku, w jej ramach w hotelowych restauracjach powstały butiki Quiosque. Wspólnie podjęte wówczas działania spotkały się z bardzo pozytywną reakcją zarówno klientów, jak i mediów oraz innych podmiotów działających w tych samych branżach.

Z okazji zbliżającego się świątecznego czasu, tradycyjnie kojarzącego się z obdarowywaniem bliskich nam osób, QUIOSQUE we współpracy z Focus Hotels przygotował wyjątkowy prezent dla swoich klientów. Zgodnie z misją marki, w ramach której doradza i pomaga kobietom odkryć ich naturalne piękno, postanowiła ona pójść o krok dalej i zadbać także o ich wypoczynek po świątecznej gorączce przygotowań. Każda klientka, która w okresie 10-31.12.2021 dokona zakupu na minimalną kwotę 400 zł w sklepie stacjonarnym lub internetowym Quiosque otrzyma wyjątkowy prezent: voucher o wartości 300 zł, który będzie mogła wykorzystać w dowolnie wybranym hotelu sieci Focus.

Weekend pełen relaksu i wypoczynku w Gdańsku, Bydgoszczy, Poznaniu lub innym polskim mieście spędzony w pięknych hotelowych wnętrzach, ze strefą fitness i pysznym bufetem, w asyście przyjaznego personelu, to sposób na podziękowanie klientom QUIOSQUE oraz docenienie ich przez markę. Jednocześnie jest to unikalna na rynku współpraca brandów z dwóch różnych branż, która z pewnością zaowocuje kolejnymi działaniami podejmowanymi przez QUIOSQUE i Focus Hotels.

5 1 vote
Article Rating
Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x