Już jest! Polski Vogue nareszcie trafił do sprzedaży!
Na debiut pierwszego numeru polskiego Vogue’a, rodzima branża modowa czekała z niecierpliwością. Pierwsze informacje na temat polskiej edycji magazynu pojawiały się już w czerwcu. Spekulowano wówczas, że redaktor naczelną zastanie Małgosia Bela.
Tak się jednak nie stało, choć modelka pozostaje dla Vogue’a ważną postacią – pełni funkcję editor-at-large i jest ambasadorką polskiej edycji. Redaktorem naczelnym magazynu został Filip Niedenthal, dawniej naczelny „Esquire”. Funkcję dyrektora artystycznego objął Łukasz Aksamit. Magazyn podzielony jest na działy kierowane przez Daniela Agnelli (moda), Hannę Rydlewską (reportaż), Katarzynę Straszkiewicz (uroda) i Andę Rottenberg (kultura).
Pierwszy numer magazynu liczy 364 strony, w tym dwie wkładki reklamowe, 74 całostronicowe reklamy i 38 reklam dwustronicowych. Vogue debiutuje na rynku właśnie dziś – 14 lutego, a jego nakład wynosi 160 tysięcy egzemplarzy. Za pierwszy numer zapłacimy 16,90 zł.
fot. Vouge Polska